Erfaringer søges! (MPX 35mHz-2,4 konvert)

lundi 31 mars 2014

Hej.



Desværre kan jeg ikke love betaling for de erfaringer, som måtte fremkomme.



Jeg har, oven på weekendens sørgelige oplevelse for knægten, besluttet at det er på tide endeligt at udfase mit 35mHz grej. I hvertfald til DLG brug. (2 ødelagte Karismaer og en ustabil modtagelse på en Blaster gjorde udslaget.)



Har igennem flere år ikke haft de store problemer med mit grej, men i en konkurrence situation, er der ikke tid til at skifte frekvens på sine modtagere. Ike fordi jeg har oplevet at der blev fløjet på samme kanal, men støjende sendere kan give ubehagelige oplevelser.



Jeg vil gerne konvertere en MPX Cockpit SX-35 til 2,4, men er i tvivl om,(læs uvidende), hvilket fabrikat jeg skal stile efter. Grunden til at jeg gerne vil konvertere min sender, er at funktionaliteten og designet på senderen passer mig rigtigt godt.

Har overvejet at gå Taranis-vejen, men synes deres sender er lidt uhandy til F3K-brug. (Kald mig bare sippet, men sådan har jeg det!:D)



Gode råd og forslag modtages og honoreres med TAK.



Ruben




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire