spektrum DX8 m. FHSS modul t. wl922

vendredi 28 mars 2014

jeg er bleven den glade ejer a en DX8 så mens jeg venter på a få fat i en t-rex 500-600 ku jeg godt tænke mig at flyve med mine billige små heli´er

læste mig frem til a man ka ændre modulationen ved at sætte en andet sendermodul på så jeg har købt et HT8 Modul der sender FHSS 2,4GHz!!!

når jeg så prøver at binde m. min wl922 eller min v912 så sker der intet.

Så gik jeg på nettet og læste lidt mer og der stod noget om at man ska binde til modulet først!!

Når man ska binde DX8 så ska man holde binde knappen nede mens man tænder for den,men for a slutte modulet til skal man bruge trainerporten og så snart jeg sætter jackstikket i så tænder DX´en automatisk!!! har prøvet

at holde bindeknappen nede mens jeg sætter jackstikket i ,men det hjalp heller ingenting!!!

Håber nogen kan hjælpe mig da jeg er meget grøn inden for RC




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire