Forslag til F5J fly?

mercredi 26 mars 2014

Hej.



Da jeg har solgt ud af alle mine store fly, pga at jeg er flyttet til minder plads, skal der jo noget andet til.



Og jeg syndets at F5J lyder som en spænende form for flyvning. Så jeg er begyndt at kikke lidt efter sådan et fly med udstyr.



Jeg havde enlig besluttet mig for at jeg skulle have en Satori http://ift.tt/Qdd9Wf

Men nu da det ser ud til at der kan blive råd til sådan et fly, er jeg kommet i tvivl.



Mine tanker går på om disse meget lette modeller er gode i det danske vejer, eller om en F3b'er med el ville være mere egnet.

Eller er de nye F5j modeller lige som DLG'er,som har profiler der kan arbejde sig frem imode noget vind.

Hvad har i at erfaringer med F5j modeller?



Jeg vil også rigtig gerne have link til gode F5j fly.Måske findes der noget jeg ikke har kendskab til.

Har bla også kik på Pike http://ift.tt/QddckL som har et par F5j modeller. Men sidst jeg skrev med dem var der monster lang levering på den model jeg forspurte på. Men det er jo noget man kan undersøge:)




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire