Købes en align t-rex 550-600

lundi 24 mars 2014

Jeg sidder li og roder lidt rundt i min nye spektrum DX8 nu og det er fuldstændigt vildt så meget den kan!!

så mangler jeg bar at anskaffe en heli har sådan set besluttet mig for

en Align t-rex 550 FBL jeg blev ringet op havde en rigtig lang og lærerig samtale med en der hedder Mike

fra greve han kalder sig Pulver her på forum havde en t-rex 550 med 600 blade og bom, 3GX og APS gyro som han ville sælge mig!!! så lovede han mig a lægge nogle billeder på forum den kommende dag, men så har jeg överhovedet ik hørt mer fra ham!!! ærgeligt for den der APS GYRo koster 4800kr i sig selv!! men så ka den os rette op midt i et styrt og komme tilbage til start ved mistet forbindelse el et tryk på en knap det troede jeg els at 3GX Kunne i sig selv!! og hva me det der beastx det troede jeg os det ku de ting, men det ska måske oss ha sådan en APS Gyro før det ka redde et styrt og komme tilbage til start!!! Håber ik mine spørgsmål er alt for dumme ,men jeg er helt grøn i det her......




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire