Kastehøjde-målings-problem og lidt andet

mardi 20 mai 2014

For det første: Jeg arbejder lidt med at lave mit kast om, og vil i den forbindelse selvfølgelig gerne måle min kastehøjde. Jeg har en Eagle Tree højdemåler (http://ift.tt/RRSZRH) som jeg kan smide i min Blaster. Problemet er bare, at den giver en del misvisende resultater, fx 187 meter ved kast og så lige ned igen. Går ud fra det skyldes undertryk når der kastes, men er der noget man kan gøre ved det, så man får flere reelle målinger og ikke så mange forkerte?



For det andet, så får jeg små blodspringninger i min langfinger, hvis jeg kaster igennem en del gange med to af mine fly. Jeg har prøvet med sportstape, men det giver klister på både kastepind og sender, så tænker lidt på en golfhanske i stedet for? Er der andre fif til ting man kan gøre?



For det tredje vil jeg da gerne have lidt kommentarer til mit kast. I følgende video har jeg først tre kast med den ene måde og så tre på den anden. Er der noget der ser mere fornuftigt ud end andet?



http://ift.tt/Sf6sUk




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire