Wolkenstürmer flake 3.5 kite

samedi 22 mars 2014

Så fik jeg et nyt stykke drenge legetøj ind af døren og det er ikke en heli igen, men derimod en lettere brugt flake 3.5 kite (drage).

Jeg har ellers kun fløjet med 2 liniers, men nu er jeg gået op i 4 linier og nu er det for alvor et stykke brutalt legetøj med ufatteligt stort træk. Der er lidt tøs i mig med nye ting, så derfor satte jeg kiten op i meget lidt vind. Jeg tjekke vindmåleren og den stod på 2 mtr/sek og jeg kan love for den tig ved.

Jeg fik ved købet en harness med som jeg kan koble kite'en til så trækket ryger i hofterne istedet for i hænderne, hvilket er godt. Men jeg har seriøst overvejet og få fat i en depower bar, så kiten bliver endnu dejligere og stå med.





Sent from my iPhone using Tapatalk




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire