Align T-REX 450 Dominator med Hale problemer

lundi 28 avril 2014

Hej,



Jeg har lidt problemer med opsætningen af en ny T-REX 450 Dominator, for en ven, som jeg håbede at nogen kunne give et hint til en løsning på.



Efter der er sat op efter bogen, og 3GX enheden er opsat så den flyver tilfredsstillende har jeg opsat Gyro gain, så den ny også holder halen som den skal. Dette er gjort via GEAR kanalen, da det er en Spectrum radio.



Jeg er selv vant til Futaba og kender derfor ikke Spectrum så godt.



Vi har det problem med helikopteren at den er mere villige til at give rudder den ene vej end den anden. Altså når vi går til venstre med "næsen" så fortsætter den lige lidt længere end vi ønsker, og den kører også hurtigere end til højre, hvor den stopper med det samme når vi slipper pinden.



Jeg ved ikke om det har noget med min manglende erfaring med spectrum at gøre, jeg håber at i kan hjælpe.



Den eneste idé jeg selv har er at jeg ikke har taget helikopteren ud af heading hold for at lave basal subtrim på halen. Årsagen til dette er at jeg ikke er helt dus med radioen, og derfor er lidt nervøs for at gøre det forkert, og miste kontrollen over den lille helikopter.




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire