Eje eller Leje (Microsoft Office 2013/365)

dimanche 27 avril 2014

OK - nu skal jeg altså lige høre om fordele og ulemper



Jeg har fået ny bærbar og mangler derfor noget office... især Word, Excell, Acsess, og så Outlook Express.



Men en pakke med de nævnte (+ flere) koster 1500 - 2000kr men er så en engangs udgift, uden efterfølgende opdateringer (medmindre jeg betaler mig fra dem :D) til gengæld er det lokalt på min pc og det er mit.



Office 365 koster så 500,- om året - så på tre til fire år ville det svare til at have købt office pakken fra start af. Her er der så opdateringer når de foreligger. Men til gengæld er det ikke "mit" og jeg skal arbejde online med det - hvilket så kan være en fordel på mobil osv...



Er der andre fordele eller ulemper - og ikke mindst hvad er erfaringer med det dersens office 365 halløj (håber jeg skjuler min skepsis godt nok :p)



Hvad ville du vælge (af de nævnte) og hvorfor?



Edit, har lige hentet en prøveversion af office 365, men vil stadig meget gerne høre jeres erfaringer og for og imod det ene eller det andet




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire