E-flite UMX Carbon Cub SS sælges

mercredi 23 avril 2014

Sælger denne lille skønne model, da jeg stort set aldrig får fløjet med den. Det er en BNF version til Spektrum sendere, så alt hvad du skal bruge for at flyve er sådan én.



Den er købt i sommeren 2013, og jeg har måske fløjet med den 5-6 gange i alt. Den har et par små småskader, men intet af betydning. Den har et lille hak på den ene vinge, som det kan ses på billedet, og så har den fået nogle små revner øverst ved vingerne, som jeg har puttet lim på, og aldrig haft problemer med.



Flyet har det smarte AS3X teknologi, der holder flyet meget mere stabilt i luften, og sørger for at vindstød ikke vælter flyet omkuld eller gør det umuligt at styre.



Den er købt hos Holte Modelhobby, og der kommer udover det medfølgende batteri 2 ekstra, som jeg har købt ved siden af.



Jeg kan sende flere billeder/svare på spørgsmål, hvis nogen skulle være interesseret i dette.



Jeg har desuden en Spektrum DX6i, som kan tilkøbes hvis det ønskes.



Læs mere her: http://ift.tt/1f7yCea



Nypris: 1125,-

Min pris: 700,-



Mvh. Joakim







0 commentaires:

Enregistrer un commentaire