OS FS 120 ombygning.

samedi 15 novembre 2014

Er gået i gang med at ombygge min OS FS 120'er til at køre på benzin og kunne godt bruge lidt erfaringer hvis andre herinde har prøvet at konvertere en methanoler. Her tænker jeg på om der skal laves om på kompressionsforholdet, og hvor meget olie skal man have i benzinen? Alle erfaringer og råd modtages med kyshånd:) Der er sikkert mange som synes at det ville være nemmere at købe en færdig benziner, men jeg gør kun det her fordi det kunne være sjovt og se hvor godt man kan få sådan en fætter til at gå på benzin. Jeg har bestilt tændingsanlæg hos justengines og har en walbro karburator fra en 22 ccm. Hondamotor, som jeg tror vil passe godt. Billeder vil komme senere når jeg kommer lidt i gang!





OS FS 120 ombygning.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire