TBS Gemini, lille anmeldelse + video

jeudi 20 novembre 2014

Fik TBS Gemini FPV racer med på sin første tur ved den lokale IKEA i Århus.



Gemini har et unikt design, og flyver fantastisk!. Jeg elsker designet, tiltet motorer, den integrerede ESC osv.



Det eneste jeg har ændret i FC er at jeg har slået RATE mode med YAW axislock til.

Den flyver okay i Rate, jeg skal bare lige ha lidt højere rate på så det passer med hvad jeg er vant til.



Gemini er en FPV Racer, men ikke til lowpass proximity race, ligesom de fleste andre minis, du bør nok ikke tage den med til dit lokale parkering hus eller skov.

Jeg lover dig, hvis du crasher den, så kan du samle den op i stumper!



Gemini er nok mere til hastighed i et åbent område, hvor chancerne for crash er minimal, så hvis du forsøger at flyve den, som om det var en BEE :), så er det din egen skyld, hvis du smadre det i 1000 stykker :)










TBS Gemini, lille anmeldelse + video

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire