Traxxas stampede vxl opgraderet helt ny

dimanche 30 novembre 2014

Fik denne ind i en handel men jeg får den ikke brugt så her er chancen for at få en stampede vxl med komplet rpm ophæng, rpm støddæmpertårne,rpm karroseriholdere,rpm bumper,alu støddæmpere,proline desperado fælge med badlands dæk,proline boble karroseri,bilen er ombygget med lang slash chassi farvet sort med rit dye ,center trækaksel med cover,støre batteriholder osv.

Bilen kommer i original kasse og er selfølgelig med traxxas 2.4ghz tqi fjernstyring ,alle papirer samt kvitering fra 28/8-2014 hvor den er købt,ifølge Kristian jeg har bilen fra har han givet over 5000 for den,der medfølger også diverse original dele fra ombygningen ink original batteri og lader,de originale klistermærker medfølger også så køber kan dekorere bilen efter eget ønske,jeg har desuden købt en 3 cellet lipo på 6400 mah for at få lidt mere fart i bilen,men igen jeg får den ikke brugt så alt er sprit nyt har aldrig kørt eller været startet.

Der er bil for over 5500 så jeg håber den kan indbringe 4000 ?

Gerne bytte med el og benzin modelfly både store og små, 2.4ghz fly fjernstyring,kraftig lader osv.

Kan kontaktes på 30306833
























Traxxas stampede vxl opgraderet helt ny

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire