Forhandler annoncering på forum

mardi 18 mars 2014

I forbindelse med det nylige afholdte repræsentantskabsmøde og gennemgangen af budgettet/regnskabet, fremgik det at vores gode blad Modelflyvenyt er kilde til større omkostninger.

Flere medlemmer af Modelflyvning Danmark ønsker kun en elektronisk udgave, men størstedelen foretrækker dog stadig det fysiske eksemplar (som jeg selv).



Kan man ikke slå to fluer med et smæk og få øget indtægter og derved forbedret økonomi, hvis man tillader Danske og også eventuelt udenlandske forhandlere, at annoncere på Forum?

Simpelt bare ved at lave et menu-punkt der hedder forhandlere og undergrupper for hver enkelt forhandler der ønsker at annoncere.

Låse menuerne så det kun er forhandleren der kan poste.....



Forhandlere i Danmark


  • X hobby

  • Y hobby

  • Z hobby




Forhandlere i udlandet


  • X hobby

  • Y hobby

  • Z hobby






Så får vi samtidigt samlet en dejlig masse handle-steder, på eet og samme site, nemt, overskueligt og enkelt.....



Jeg kan ikke forestille mig at det vil være ret svært at sælge denne annoncering, da snart størstedelene af trådene herinde omhandler køb, salg og nye produkter.

Egentlig har jeg svært ved at forstå hvorfor vi ikke allerede har denne løsning?

Økonomien vil jeg ikke blande mig i, men jeg har da gode idéer til hvordan det kan skrues sammen.




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire