opbevaring af gummibånd/-motor mv.??

vendredi 2 mai 2014

Nu flyver jeg ganske vist ikke fritflyvning - ihvertfald ikke ofte og sjældent med overlæg:rolleyes:.......selvom jeg skal indrømme jeg godt kunne blive lidt fristet af de små indendørs gummimotor modeller....



Men...jeg tænkte at det var herinde man fandt eksperterne i hvordan man opbevarer sine gummibånd/gummimotorer for længst mulig levetid/størst mulig sikkerhed mod brud i utide.



Indtil videre har jeg brugt at have dem i et glas med skruelåg med et godt drys kartoffelmel (Talkum er til tider overraskende svært at finde?? Og vi har altid det andet i køkkenet....)



Men er det helt forkert? Og/eller er der bedre metoder?



Jeg skal måske lige nævne at jeg ikke bruger gummibånd på brændstofmodeller, men udelukkende til forskellig fastholdelse på el- og svævemodeller.




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire