RCExplorer V3

dimanche 2 novembre 2014

Så er min RCExplorer V3 klar til maiden...



Det har taget noget tid, da der hele tiden lige var en dims jeg ikke havde tænkt på jeg skulle bruge. Såsom rød ledning!!!



Planen var at kyle et 5000mAh 3S på den, men det må vente da det jeg har har for kort ledning - så der skal lige loddes et nyt på.

Også har jeg været lidt i tvivl om jeg skulle bruge et FPV-kamera eller et Mobius. Så lige nu sidder der et FPV-kamera på, som altid er det mest for at have data på strøm/højde også videre jeg bruger FPV delen.



Det hele er sat sammen af:



RCExplorer V3 Tricopter.

TGY-211MG servo.

T-motor 2212-16 kv750

T-motor 14*4 Carbon props.

Emax-12A SimonK ESC's.

EagleTree Vector FC/OSD.

AltitudeRC Nano VTX.

ReadyMade 3-blade 5.8ghz Antenne.

OrangeRX 710 i S.BUS tilstand.

Fatshark 600 kamera.

Zippy Compact 25C 4000mah 3S.

Harald-nyborg Zipties ;-)



Så bare lige lidt stille vejr uden regn, og den for lov at stå sin prøve.



Her er vidunderet, før jeg har gjort noget ved kablerne - de må kunne trækkes pænere:








RCExplorer V3

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire