Sanwa SD-10G 2.4 Ghz

vendredi 12 septembre 2014

Hejsa. Jeg er helt ny her på forummet, og grunden til jeg skriver, er fordi jeg er i tvivl om man kan bruge alle fabrikater af servoer til ovenstående anlæg, eller om servoerne skal være fremstillet af Sanwa...



Jeg har læst mig til, at man skal "parre" modtageren med radioen, og at den kun accepterer sine egne fabrikater, men ved altså ikke, om der kun gælder modtageren ?.



Jeg har fløjet med modeller for mange år siden, hovedsaligt svævefly, men sluttede engang i starten af halvfemserne, da jeg skiftede til de ægte af slagsen, men jeg kan desværre ikke mere klare lægekravene, så jeg vil til at prøve det næstbedste igen, og der er jo sket ufattelige fremskridt, både på det tekniske, men især på prisen, hvor man jo kan få en 2 m flyveklar el-svæver inc. 2.4 radio-anlæg, for under kr 1000,- . . .



Det fik man ikke meget flyver eller anlæg for, dengang...



Jeg har netop købt ovenstående radio med modtager, men uden servoer, så sådan nogle skal jeg have købt, samt en passende el-svæver..





Sanwa SD-10G 2.4 Ghz

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire