Hjææælp til motor og prop størrelse

jeudi 2 octobre 2014

Hej Gutter,



Jeg har brug for hjælp fra en der har meget forstand på det end jeg har. Jeg har i vinters næsten bygget mit første helt fra scrath projekt i depron - en polaris (tjek den ud på RC groups) - superfed flyver.



Jeg regner med en startvægt på ca 1200 gr, og har set billeder af flere med 3 bladet propeller :p sådan en ding må jeg også have - så jeg fandt en motor der kunne trække en sådan : den her



http://ift.tt/1kbxqUT



I eCalc har jeg regnet ud at med en 10/7 3 bladet propel, skulle den trække ca 1410 gr, med en flyvetid på 8 min.



regnestykket er her:'



http://ift.tt/ZxngK6



Skønt.



Motortest forleden dag viste så, at på fuld (100%) gas, kunne flyveren liiige bevæge sig fra side til side når jeg bevægede sideroret ...:eek::eek::eek:



Og ikke mere ....



Hva Dælen do i do så ??



Altså er eCalc helt fra den eller hur ?



Overvejer at skifte motoren, men er der noget jeg har overset ?



Input modtages med tak



Vh Jakob





Hjææælp til motor og prop størrelse

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire