Naza V2 med GPS og Turnigy 9X sender..

lundi 20 octobre 2014

Jeg har efter noget hjælp på i diverse grupper på Facebook....kommet så langt med dette setup , at jeg kan tage den første flyvetur, med min Quad.



MEN så vidt jeg lige kan finde ud af, så er den sender ikke med failsafe fra standard. Men man kan programmere sig ud af en "manuel" Failsafe på Gear knappen. Så "Go home/Land" funktionen kan bruges.



Hvis der er nogen der har fået det hele til at virke på en FF9, så er det måske den vej jeg skal gå i stedet. Da jeg har den liggende. :rolleyes:



Først vil jeg egentlig lige spørge om der er nogen der flyver uden failsafe..? for de videoer jeg har set med at programmere senderen til det, er lidt langhåret.



Og næste spørgsmål er...hvilke indstillinger i bruger på Naza Assistent programmet, til en total GPS begynder..?



Jeg er så langt , at jeg mener den kan sendes i luften...men ville være rart lige med nogen indstillinger hos diverse...så man kan sammenligne.



Man skulle måske bare kaste sig ud i det, og prøve sig frem, men jeg er en forsigtig mand...:rolleyes:....og syntes at det her quad med GPS er en stor mundfuld , når man kun har haft med fly at gøre..





Naza V2 med GPS og Turnigy 9X sender..

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire