SKATTER!!! Hvor er min gummimand

samedi 1 novembre 2014

Desvære i mit hjem, har jeg ikke min værktøjskasse for mig selv, knægten elsker at rode i den og han napper alt han kan bruge.



Dette har resulteret i at jeg ikke kunne finde mine o-ringe til min indendørs flyvers propel



Så jeg besluttede for at finde nogle alternativer. På knægtens værelse fandt jeg hans Loom Band sæt (et populært sæt til at lave armbånd ud af små elastikker)



Disse Loom bands kan købes i mange supermarkeder og legetøjsbutikker. Man får 100-200 elastikker til omkring 25 kr



2 af disse elastikker lagt dobbelt virker skide godt til propel og motor på indendørs flyvere.



Så her kan slåes 2 flyver med et smæk. Mor og ungerne får noget kreativt at lave og far for gummimænd til flyvere



God fornøjelse





Sent from my iPhone using Tapatalk





SKATTER!!! Hvor er min gummimand

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire