MC-22, ombygning til 2,4 ghz

mercredi 10 septembre 2014

MC-22, ombygning til 2,4 ghz



Hejsa

Jeg er den stolte ejer af en dejlig fejlfri Graupner MC-22, der kører fint på 35 Mhz. Men kunne godt tænke mig at montere et 2,4 Ghz modul med telemetri enten i eller på den. Den har ikke aftageligt modul, så det skal indbygges i radioen. Jeg vil også gerne kunne skifte mellem de to systemer, da jeg ikke vil slippe 35 Mhz endnu. Ved der findes mange muligheder derude, både billige og dyre. Er lidt varm på prisen og de muligheder som FRsky f.eks repræsentere, men bliver begrænset af kun 8 kanaler i indbygnings modulet. Der er 12 i radioen, og de skulle gerne virke allesammen....

Hvad mener i er det bedste valg til min pultsender? Vel at mærke bedst til prisen.

Ved godt der hurtigt kan gå "religion" i det, men er altså ligeglad med hvad det hedder, bare det virker hver gang:)

Der må være nogle der har prøvet flere systemer af, hvad er jeres erfaring?



__________________

Mvh.

Lars Schielstrup

Vejle Modelflyveklub



Emne gendannet 10/9-2014





MC-22, ombygning til 2,4 ghz

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire