Naza m lite software assistant

mardi 16 septembre 2014

Jeg vil høre om der er nogen der har den første version af naza m lite software assistant. Jeg bliver nødt til at lave en downgrade på min controller. Jeg har opdateret til nyeste software, og desvære ikke fået gemt den gamle, men siden da har jeg haft mange problemer med at skal sætte gains så langt ned at jeg ikke kan flyve min quad.

Lige nu er den ubrugelig, har været det siden foråret da jeg opdaterede den, men har ikke brugt den før nu, da jeg har haft gang i min qav250, som er en del sjovere at flyve med.



Så hvis der var en der havde den gamle version liggende ville jeg blive meget glad, ellers får controlleren en med hammeren.:):)



Mvh Claus





Naza m lite software assistant

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire