Opgradering af sender..?

jeudi 11 septembre 2014

Hej alle.



Jeg er forholdsvis ny i hobbyen ( Ca. 1 år. ) ikke desto mindre så er jeg ude på at fremtids sikre mig på sender fronten, samtidig med at jeg gerne vil have noget som er lidt mere lækkert.



Jeg har en spektrum dx6i og har derfor kigget på dx9, som jeg finder ret attraktiv.

Jeg har imidlertid lige set en Futaba t10j på tilbud som også virker lokkende.



Nu kender jeg jo lidt til spektrum og har haft en dx9 i hænderne tidligere ( dog lidt ældre model) men har ingen erfaring med futaba overhovedet.



Mit problem er at jeg ikke har mulighed for at gå ned i en fysisk butik og evt få fingere i en t10j for at opleve den, lige foreløbig.



Derfor vil jeg gerne høre lidt expert meninger om disse sendere, gerne lidt om forskellene.



P. S. Jeg er fuldstændig ligeglad med mærke debatten. Jeg ønsker bare en fed sender.



VH Ager.





Opgradering af sender..?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire