Hjælp til Ar7200bx (beastx)

vendredi 17 octobre 2014

Hej



Jeg købte for et par dage siden en brugt Ar7200bx herinde.



Jeg satte den op, og alt så ud til at virke som det skulle.

( brugte en lille 6v bec med 2s 500mah lipo, til at forsyne gyro med )



I dag skulle jeg så opdatere og indstille ESC. den har indbygget BEC, og jeg valgte output til 6.2 volt.



Da jeg satte strøm til, opdagede jeg at haleservoen pludselig var helt død.

Efter at have prøvet snart mange ting, er den stadig død :D

Men prøver jeg så med den lille hobbyking BEC, så virker alt :confused:



Efterfølgende har jeg nu prøvet med ESC på 7.2v også, og er nu tilbage på 6V igen. Nu virker den ene swash servo heller ikke :confused:



MEN, de virker alle når de får strøm fra den lille BEC.





Hvad pokker kan der være galt? Har aldrig oplevet et lign. problem.

Er det muligt at ændre en værdi via software, så Ar7200BX ikke vil lukke en hvis spænding ud til servoen?



Alle servoer er High Voltage, og kører ellers som nye.





Har også prøvet et par gange, at den ene servo kører modsatte vej, indtil den møder hård modstand, eller rammer sit stop? forstår jeg heller ikke :D





håber i kan hjælpe :D





Hjælp til Ar7200bx (beastx)

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire