Akcent 2 byggetråd igen igen

samedi 8 novembre 2014

Nu kommer jeg nok Ruben i forkøbet med at starte en sådan tråd op, men jeg kunne ikke la være med at begynde at samle den.

Ja og så opstår der jo spørgsmål når man starter op.



Det første spørgsmål jeg er kommet til er hvor dybt skal jeg fræse ud til servoen i vingen, så servoen flugter med bunden af vinge overfladen eller skal den helt ned på glasfiberen til oversidderne af vingen?



Da jeg ville bore hul til kanalen hvor servo ledningerne skal komme ud på 55mm i de fra forkant var der ikke en kanal at finde!! Hva gør man så?

Jeg havde valgt hvor servo skulle sidde, så jeg gik igang med at lave hul til dem og vupti der var kanalen til ledningerne. Igang med et tynd plast rør og prikke lidt, med lidt held fik jeg hul igennem til de opgivet punkt hvor hvor de skulle komme ud af.





Akcent 2 byggetråd igen igen

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire