Min motor hakker i det......

dimanche 26 avril 2015

Hejsa.

Ja som overskriften lyder , min motor hakker i det......

Det er på min Goblin 700, som jeg ellers er rigtig glad for.

Min motor stod af og jeg købte en ny SKJ Helidrive T700-500kv ( jeg har en magen til på min Agusta 700størelse Scala og den køre fint ) regulatoren er en Hyperion, atlas 90A 12s opto.

Den hakker i det når den skal starte op og kommer så ikke rigtigt i gang, jeg har været heldig en gang eller to i normal mode at den er kommet i gang og så køre den tilsyneladende fint, men det jo ikke godt nok...

Jeg har tjekket opsætningen i regulatoren og kørt gaspindens vandring ind. så jeg mener at alt står som det skal, men noget er jo forkert... det kan jo også være motoren...

Nogen som har en ide til hvad jeg har overset..

På forhånd tak.

VH Bruno


Min motor hakker i det......

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire