Lidt mere end en Hubsan X4?

mercredi 29 avril 2015

Hej.

Min baggrund:
Jeg har aldrig fløjet før - har dog for 25 år siden rodet lidt med RC-biler i det små.

Jeg vil gene snuse lidt til multirotorer.
Jeg er typen, der godt kan køre mig selv lidt op, og jeg skal ikke ud i at jeg køber en saml-selv-projekt (der aldrig bliver færdig) eller at jeg køber for adskellige tusinde korner (der så bare samler støv)..

Jeg er, af en kollega, blevet anbefalet at købe en Hubsan X4 til at starte med.
Billig, nem at gå til og sjov...

Jeg har snuset lidt til markedet, og jeg kunne godt tænke mig at starte et lille niveau højere.
Jeg faldt over Blade mQX, som jeg kan se danske webshops har haft til salg ned til 700 for en BNF og 750 for RTF - det, der tiltaler mig, er at man her kan koble dronen sammen med en "rigtig" sender (Spektrum DX5-6 stykker, tænker jeg)
mQx'en egner sig måske også lidt bedre til at tage udendørs?


På den måde kan man komme lidt glidende i gang. starte med at købe en RTF og få en "rigtig" sender senere, man kan sifte over til og vænne sig til.

Problemet er at Blade mQx tilsyneladende er udgået
Er der nogen,der kender et sted man kan købe den?
... eller er der alternativer, jeg skal kigge på i stedet?

Som I måske kan lure, er mit budget her i starten begrænset...

Alt input værdsættes!

Mvh
Anders, Viborg.


Lidt mere end en Hubsan X4?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire