X-finer/EPP hybrid

lundi 27 avril 2015

Hey Folkens, på nuværende tidspunkt har alle sikkert set de hersens Ply/EPP 3D flyvere der produceres af skywing og bla. sælges hos hobbyking til 5-700kr i 1200mm størrelse, Dem vil jeg sku godt lige slå et slag for.

Står du og mangler et eller andet at flyve/træne 3D flyvning med, og du syntes at skumflyene er ved at blive for nemme men er ikke heeelt klar til en træflyver endnu evt. fordi de er for skrøbelige? Så er det sådan en her du vil have dig, den flyver som en træflyver og har stadigvæk en eller anden form for ''floatiness'' uden at det går hen og bliver for meget selv på sådan et 4s setup som jeg kører.

Jeg har selv købt mig en Sbach inden jeg fik den prøvede jeg Edge-540 versionen som også flyver fuldstændig sindsygt godt.

det eneste nigative jeg kan komme på er UNDERSTELLET :mad: FWUAK noget lårt, men det er fixable, så det har jeg gjord

Til sidst en lille video Snass til jer, og der er mere på vej som naturligvis bliver linket når den er uploadet. God fornøjelse :-)

Video: http://ift.tt/1IfjS97
:D:D:D:D:D:D:D:D


X-finer/EPP hybrid

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire