Formular udarbejdelse - hjælp Sekretariatet

mercredi 29 avril 2015

Hej medlemmer

Vi arbejder hele tiden på at optimere vores processer og opgaver og nu nået til næste step.

Vi sender ofte formularer ud til medlemmer ved fx. bestilling af tillægsforsikringer, skadesanmeldelser osv. Disse er i hjemmelavet Word-format eller i PDF-format. Disse kan ikke umiddelbart udfyldes på skræmen. Jeg "drømmer" derfor om at få disse formularer konverteret til "online" version som fx. denne:

http://ift.tt/1JS8gal

Jeg har "googlet" emnet og fundet inspiration, men der må være nogen af jer som også på dette omårde er lysår foran mig :)

Omfanget er ca. 5 formularer - så det er til at overskue. Tidshorisonten er ikke afgørende.

Er du IT-kyndig og har tid/lyst til at hjælpe med opgaven, så skriv i tråden eller send mig en mail på info"snavel A"modelflyvning.dk. Mærk mailen med "Chris/Formular".

Flyv pænt og højt derude :)

/Chris

Ps.: Jeg kan ikke afvise, at der kan tilfalde en beskeden erkendelighed som "Tak for hjælpen".


Formular udarbejdelse - hjælp Sekretariatet

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire