Hjemmeside til begyndere

samedi 11 octobre 2014

Hej herinde



For tre mdr siden købte jeg en dji fc40. Jeg er så blevet godt bidt af den her hobby og vil gerne lære mere, jeg har kigget på større bedre multikoptere men kunne nu godt tænke mig at bygge/samle en selv.



Men Men Men!!!



Min viden omkring alt i denne her hobby ligger på en meget lavt plan desværre! Jeg er helt og aldeles ny indenfor alt hvad der er fjernbetjent :)



Så jeg vil spørge jer herinde om i kan hjælpe mig, med at finde en god hjemmeside der forklarer fagudtryk/navne og bare forklaringer på diverse dele og dimsedutter, måske nogen der deler deres bygge projekter så man kan blive inspireret lidt. Jeg har forsøgt at finde noget på dansk men uden det store held.



Har i herinde et tip til et godt sted at starte, med at finde noget inspiration/viden omkring det hele! Jeg mangler i virkeligheden ham der nørde vennen der lige sætter en igang, og hjælper en med gode ideer :)



Håber i har nogen tips til den nye. Mvh Ian Simonsen.





Hjemmeside til begyndere

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire