Spektrum VS Hitec????????????????

mercredi 8 octobre 2014

Hej jeg er ved at starte rigtig op, angående sender. Jeg vil dermed ikke længere købe rtf, med Billige dårlige plastiksendere.

Jeg kunne godt tænke mig "den ægte vare". Men jeg ved ikke om jeg vil have Hitec eller spektrum.

Jeg har fået et tilbud af en fra min flyveklub der gerne evil sælge sin Hitec Auora 9 sender til mig for 700 kr. Det er jo en fin pris :)



Problemet er så "bare" at jeg kan se at jeg formentlig, kommer til at købe mange BNF modeller og der medfølger alså spektrum modtagere.



Så der er alså lidt af et problem. Jeg er relativt glad for og god til at flyve- Har jeg fra min flyveklub, men selvtilliden mangler bare nogle gange, hvor det er rart at have den såkaldte "SAFE" Teknologi. Alså en form for gyro.

Jeg ved det kan købes sepperat, men det bliver noget rod i længden, hvis jeg hver gang, skal side og rode med det.

Jeg er gladest for Hitec, rent brugermæssigt.Men jeg kan bedst lide udseendet på spektrum, men det er jo ligegyldigt angående udseendet.



Så konklussionen er at jeg synes at Hitec er nemmest brugermæssigt.

Men Hitec duer ikke til BNF.

Så kan man sige, hvorfor jeg ikke bare køber en spektrum 9 kanals sender?

Svaret er, at jeg er 13 og ikke har lommen fuld af penge, så har har ikke råd til at give 3000 kr for den, når jeg kan få en anden til 700, men så kunne jeg jo også bare købe en med 7 kanaler, men de koster alså bare 2000 eller 1500 og det er alså et andet tal end 700.

Spørgsmålet er hvad skal jeg vælge? Er 7 kanaler nok?

Nogle der vil sige deres meninger og hvad de synes jeg skal gøre.





Spektrum VS Hitec????????????????

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire