Esc problem ?

samedi 4 octobre 2014

Jeg er rendt ind i et lille problem, jeg kan sq ik lure hvad pokker der er galt og om det er esc eller senderen der er ballademageren.



Esc er en talon 90, senderen spektrum dx8.



Problem : når batteriet er sat til og esc har bippet det den skal, og jeg begynder og give gas, sker der ingenting før omkring 10-20 % gas, og så starter den op i softstart som den,men omdr.stiger til x antal(meget højt) og jeg kan ikke ændre dem lige meget hvor jeg har gaspinden.

Altså den virker kun on / off . Fuld gas eller intet.



Esc er sat op via usb, jeg har sammelignet opsætning med min Cc.som jeg bruger på min 600, udover omdr. Selvfølgelig kan jeg ikke lure hvad der kunne være galt. Og det samme i senderen.



Nogen der har et bud på hvad jeg har klokket i ?





Esc problem ?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire