Handel på nettet med RC-Netbutik

mercredi 25 février 2015

I søndags bestilte jeg en modtager på RC-netbutik. Jeg betalte online, og blev noget overrasket da modtageren lå i min postkasse mandag. Desværre skulle det vise sig at jeg havde bestilt en forkert, derfor sendte jeg mail til butikken med det samme om jeg kunne returnere den, jeg fik svar med det samme at det kunne jeg. Tirsdag sendte jeg den retur og om aftenen fik jeg mail at butikken skulle bruge mit konto nr. Onsdag middag modtog jeg så en ny mail at mine penge var sat ind på min konto.

Det er første gang jeg har prøvet at handle i denne butik, men en ting er sikkert, det var ikke sidste. Hvor er jeg glad for at handle Dansk. Sikke en fantastisk service.





Handel på nettet med RC-Netbutik

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire