Handsker til start af benziner

jeudi 26 février 2015

Hej,



Jeg er som sådan ikke begynder indenfor RC, men jeg har købt mig en benziner, og der er jeg begynder. Det er en 26ccm motor med 16" propel og elektronisk tænding.



Hvilken slags handske skal jeg ud og kigge efter for at beskytte fingrene under start og justering af motoren?



Den skal helst beskytte så meget at jeg slipper for en tur på skadestuen hvis jeg får fingrene for langt frem. Jeg HAR set en del billeder herinde af mishandlede fingre, og det vil jeg gerne slippe for, også selvom jeg skal købe nogle dyre industrihandsker.



Skal de være gode mod snit som f.eks. Guide CPN handsker, eller skal de have noget hårdt indlæg der kan tage slag fra propellen eller skal de være tykke og bløde? Hvor stor en del af hånden bør være beskyttet? Her tænker jeg over/underside af fingrene, hvor er det propellen oftest vil ramme?



Jeg håber I kan komme med lidt input da jeg ikke er tryg med en alm. arbejdshandske som f.eks. denne type:

http://ift.tt/1zLz3j4





Handsker til start af benziner

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire