Idle up og throttle hold

mercredi 25 février 2015

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, med gas kurver.



Er stadig kun under træning, altså ingen 3D eller lign. Men ville dog gerne vænne mig til idle up.



Skal kørt siges, jeg har holdt en meget lang pause, så den nyindkøbte trex700 har ikke engang været startet endnu.



Sender er Dx8.



Kurverne står som standard med en ny sender, altså alle er ens, normal, idle up 1 og 2.

De står alle linær fra 0 til 100%, både i pitch og throttle.



Jeg tænker mig at have en normal mode til træning, altså hover og stille rund flyning. Og indtil videre feks idle up 1, bare med flere omdrejninger, men stadig med 0 grader pitch midstick. Idle up 2 kan få lov at sove indtil videre.



Ang throttle hold, kan bare ikke få skidtet til at virke.

Inde i menuen, kan jeg fint aktivere normal mode, samt idle up 1 og 2. Men går jeg videre til hold, kan jeg ikke få lov at gå ned til den menu der aktiverer den. Jeg kan godt indstille hvor mange % den skal stå på. Den skulle jo så gerne, når det er, stå på samme % som når motor går i tomgang.



Nogen der kan hjælpe lidt? Evt nogen der har tid til at få besøg :)





Idle up og throttle hold

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire