DX8 flap system, travel problem

mardi 31 mars 2015

Hej,



Jeg sidder og roder med flaps systemet på min DX8 da jeg gerne vil prøve det. Indtil videre har jeg bare bundet en 2-position switch til AUX1 med wing type = standard, men jeg vil gerne bruge FLAP-switchen som jo er 3-position sammen med flaps systemet.



Mit problem er så at når jeg har indstillet wing type til 1 aileron og 1 flaps og aktiveret flaps systemet på den rigtige switch, så kan jeg kun justere flap travel til den ene side i servo setup.

Problemet kommer af at jeg gerne vil have så lang vandring på servoen som muligt så jeg kan bruge det inderste hul i servohornet, for at belaste servoen mindst muligt. Men når flaps systemet kun bruger en servovandring fra neutral til max 150%, så er der ikke vandring nok.



Jeg har prøvet at flytte rundt på flap switchen mens jeg er i servo setup men jeg får ikke lov til at vælge begge travel værdier, kun den ene. Det er som om flap systemet kun arbejder på den ene side af neutral.



Kan man fortælle flap systemet at den skal buge begger sider af neutral til servovandring?





DX8 flap system, travel problem

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire