Entry-level Spektrum radio og gamle tegninger

lundi 23 mars 2015

Hej forum



Min kammerat vil meget gerne ind i modelhobbyen, og han kan heldigvis låne det meste af greget af mig. Dog mangler vi en sender der kan snakke sammen med spektrum radioer. Jeg tænker at en dx6i vil være det optimale for ham som nybegynder. Jeg lovede ham derfor at forhøre mig om der var nogle der havde en til salg, og i hvilket prisleje en brugt sender ligger i. Hvis du/i har et andet forslag til en bedre radio til en nybegynder, der kan snakke sammen med spektrum modtagere, lytter vi gerne til jeres forslag :)



En anden ting jeg søger er en (eller flere) gamle modeltegninger der kan være pæne at sætte i ramme og hænge på væggen. Jeg har ingen reelle modeller i tankerne, men det skal bruges til at dekorere et ellers kedeligt modelrum.



Håber i kan hjælpe med med disse to forespørgsler.



Vh





Entry-level Spektrum radio og gamle tegninger

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire