Maling af Solartex / Oratex

vendredi 27 mars 2015

Jeg er ved at færdiggøre en 1/4 skala Piper PA 12, som jeg har beklædt med Solartex. Nu er jeg nået dertil, hvor den skal have en gang maling.



Jeg kan selvfølgelig bare gå ned i Harald Nyborg og købe nogle spraydåser primer og en dækfarve og så gå i gang, men hvad er den helt rigtige måde at gøre det på?

Hvad er den bedste forbehandling af træ og Solartex?

Hvordan sikrer man god vedhæftning og hvordan sikrer man at malingen er tilstrækkelig fleksibel, så den ikke revner?

Hvad er det rigtige sprøjtemaleudstyr og hvor tynd skal malingen være?



Min Piper er på el, men lad os bare høre, hvordan man brændstofsikrer maling, hvis nogen har gode råd på det område.





Maling af Solartex / Oratex

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire