Ingen billede i goggles

jeudi 28 mai 2015

Hej FPV guru´er.

Jeg har problemer med manglende billede i mine goggles.
Udstyr:
IOSD mini (monteret på/i DJI Phantom2)
Fatshark Attitude (tror jeg)
Gimbal: H3-3D med GoPro 3+ black edition.

Det hele har tidligere virket upåklageligt. Nu er billedet i mine goggles gråt, men jeg får stadig data-informationer (On Screen Display) deri. Andre gange får jeg kun striber, og derved intet signal på nogen måde. Jeg har forsøgt at ændre kanalerne på mine goggles, men uden held.
Jeg har forsøgt at google mig frem til mulige problemløsninger, men heller ikke her har der været succes.

Håber der er nogle derude, som kan komme med gode råd.

Skal siges, at jeg har købt det hele brugt, og derved ikke monteret IOSD´en selv, men har som sagt fløjet flere gange med den uden problemer.


Mvh.


Ingen billede i goggles

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire