Opsætning af Castle ICE 100 i T-Rex 600

samedi 30 mai 2015

Hej

Mon der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig...

Jeg har været væk fra modelflyvning i nogle år, men vil nu gerne genoptage det.

Jeg har en ældre (10 år+) T-Rex 600 med original motor (Align RCM-BL600L outrunner). Den originale controller/BEC brændte af og ny Castle ICE 100 med switching BEC blev indkøbt på anbefaling. Den nåede dog aldrig at blive sat op til montering i helikopteren, inden grejet af forskellige årsager blev sat på hylden for en tid. Controlleren er således ca. 3-4 år gammel.

Som nybegynder, igen, ønsker jeg således input til opsætning af den nye ICE 100 controller, så ikke jeg brænder noget af... og er der noget jeg skal være særligt opmærksom på. Mener at kunne huske noget om, at der var særlige obs. punkter omkring in/outrunner.

Mvh.
Søren


Opsætning af Castle ICE 100 i T-Rex 600

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire