Panik!!! Insekter i mit byggesæt.

vendredi 29 mai 2015

Forleden, jeg sku tjekke noget på en tegning, i et af mine byggesæt, opdagede jeg nogle små hvide dyr.
Jeg har oplevet det før, for ca. 10 år siden.
Der var der kommet samme type dyr i et Guillows kit, hvor de havde spist en del af tegningen, og gnavet huller i balsa pladerne.
Der var savsmuld lignende støv i kassen.
Dengang stjal jeg noget insektgift fra mine forældre, og sprøjtede sættet med, og de forsvandt.
Nu har jeg købt en spec. Gift, der er beregnet til antikke møbler, og lign. Træprodukter.
Så skal samtlige sæt lægges op, ud på garage gulvet, og ha en gang med forstøveren, og derefter tørre igen.
Er der andre der har prøvet lign?
Evnt. Også med færdigbyggede modeller?
Vedhæfter et billede af giften.
Mvh. Jesper

Vedhæftede miniaturebilleder
 Klik på billede for større version Navn: image.jpg Visninger: Ikke tilgængelig Størrelse: 134.2 KB ID: 103402  


Panik!!! Insekter i mit byggesæt.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire