Hvordan får jeg gang i mit LIPO batteri ?

dimanche 28 juin 2015

Hvordan får jeg gang i mit LIPO batteri ?
Jeg skulle skifte stik på mit LIPO batteri, og tænkte mig ikke om da jeg klippede ledningerne over (: så jeg fik meget kort varigt kortsluttet + og - med det resultat at ledningerne futtede næaten heldt af,på nær ca 5 cm :) så jeg var nød til at lode 2 nye ledninger på de 2 5 cm stumper og det nye stik.
jeg ladet det derefter op på fuld styrke 7,4 V og satte det så i min flyver, batteriet skal kun trække servoerne i flyet.
her efter tjækkede jeg så alle servoer kørte som de skulle og slukkede på kontakten i flyet til servoer og modtager.
Men da jeg ca 14 dage efter ville flyve var LIPOEN næsten flad?
Mit spørgsmål er hvordan får jeg gang i det igen?
Min lader melder "ERROR" og at batteriet er "LOW" når jeg forsøger at lade på det.

Hvordan oploader jeg de sidste 3 billeder???

Vedhæftede miniaturebilleder
 Klik på billede for større version Navn: 0.jpg Visninger: Ikke tilgængelig Størrelse: 139.1 KB ID: 104380    Klik på billede for større version Navn: 1.jpg Visninger: Ikke tilgængelig Størrelse: 143.2 KB ID: 104381  


Hvordan får jeg gang i mit LIPO batteri ?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire