Festo fittings samt slanger m.m.

samedi 20 décembre 2014

Jeg har haft en meget special opgave på mit arbejde hvor jeg har haft en underleverandør på pumpeanlæg m.m. Der er blevet brugt massevis af originalt festo koblinger, slanger manometer m.m.

Jeg har fået aftale omkring en sending af festo koblinger manometer m.m som en julegave ide til mig. Nu er det bare sådan at det ikke er ab libitum. Men vil spørge om der er nogen herinde som kunne tænke sig at købe Festo m.m. Og skriv en pm til mig om hvor meget og vil sige at det ville være Best at det er en bestilling samlet til en aftalt pris samlet og jeg har som sagt fået det gratis.

Jeg kender ikke omfanget hvor der bliver brugt mest af dette i forhold til type nummer m.m.

Men først til mølle som en ordre fra mig af.

Kunne måske også indgå med andet rc grej.





Festo fittings samt slanger m.m.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire