Problem Med iTunes og iPhone 6

samedi 20 décembre 2014

Jeg kan ikke få iTunes til at finde min iPhone 6 når jeg slutter den til min pc.

Jeg havde ingen problem med min iPhone 4.:confused:

Jeg har genstartet både telefon og pc.

Afinstallerer iTunes og installeret den igen uden det virkede. :confused:

Har prøvet alle USB indgange på pc.:confused:

Når jeg går ind i denne computer i start menu kan jeg ikke se den er tilsluttet, men pc giver godt nok en lyd som når man tilslutter noget til USB porten.:confused::confused:



Hva fanden er der galt ??

Jeg sidder godt nok og bliver lidt gal :mad:



Kloge hoveder som kun kommer med bemærkninger om jeg skal vælge noget andet end Apple produkter gider jeg ikke høre på!!





Problem Med iTunes og iPhone 6

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire