Trim af accelerometer på Flip32?

vendredi 26 décembre 2014

Jeg har fået sat min nyindkøbte 250 quad op med en flip32 FC. Det er var jo lige til med de fine videoer der ligger på youtube:) og nu har jeg rimelig godt styr på hvordan det hele virker...

Den har været i luften ude i skuret og flyver helt perfekt, men den vil gerne tilte en lille smule baglæns og til højre i angle mode. Accelerometeret er kalibreret på en 100 procent plan flade, men det afhjælper ikke problemet. Jeg har prøvet at trimme den med stick metoden der står i manualen, men det gør ingen forskel?



Hvad gør man for at få det til at spille? Jeg ved jo at jeg bare kan nulstille accerometeret igen med en lille shim under højre bagben:) men det skulle jo kunne lade sig gøre at trimme sig ud af det.



Et lille tillægsspørgsmål til dem der flyver fpv. Flyver i i rate mode eller hvad flyver i i?





Trim af accelerometer på Flip32?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire