Brugte combat modeller bortgives

samedi 31 janvier 2015

Hej Folkens



Jeg skal have ryddet op i værkstedet og lavet plads til den kommende sæsons grej :)



Jeg har en del lettere "brugte" (læs skadet) F2D kampflyvnings modeller til at stå - nogle har endda kun været brugt i en halv kamp...:rolleyes:

Hvis man gider bruge tiden op at lappe den kan de blive nogle fine modeller, man kunne evt ombygge dem til diesel eller el.



(skader er knækkede bagkant, knuste ribber samt skader i mylaren).



Jeg har gennem året valgt at gemme modeller jeg ellers ville have smidt ud, pga krisen i ukraine (modellernes hjemland), men det har vist sig ikke at være et problem.

En anden grunden til at jeg ikke gider at bruge tid på at lappe dem selv er at jeg skifter til en anden modeltype i år.



Som det ses i overskriften er prisen i et leje hvor alle kan være med, hvis du er intresseret kan de afhentes i kgs. lyngby inden d. 8/2 - 2015



pris: gratis ved afhentning.

kan ikke sendes



billeder kommer...



\zik zak





Brugte combat modeller bortgives

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire