Programmering af Futaba FF9

dimanche 15 février 2015

Hej



Jeg bruger stadig min gamle Futaba FF9, da den fungerer perfekt. Jeg har et spørgsmål om programmering.



Jeg har købt en E-Flite Mystique el-svæver, med krængeror og flaps. Det er første gang jeg flyver med flaps.



Jeg er i tvivl om hvilken indstilling, jeg skal vælge. Som udgangspunkt skal man vælge mellem ACRO/GLID2FLAP/....



Jeg ønsker følgende:



- Højde- og krængeror i højre pind

- Gas i venstre pind

- Sideror i venstre pind



- Et mix hvor flaps følger halvt med krængeroret

- En switch med tre indstillinger: Normal, Thermal, Speed

- Thermal (Både krængeror og flaps sættes lidt ned)

- Speed (Både krængeror og flaps sættes lidt op)

- En switch (On / Off) hvor CROW-funktion sættes igang.





På forhånd tak

Lars Rasmussen





Programmering af Futaba FF9

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire