T-REX Powered by Goblin!!!

mercredi 4 mars 2015

Hejsa!!

Jeg er bleven den heldige ejer af en: Quantum Outrunner Brushless Heli Motor (4120-1200KV) GOBLIN 500 EDITION!!!

Jeg vil så frygtelig gerne have den monteret på min

T-REX 500E PRO DFC, årg:2014.

jeg kan regne ud at der skal en anden ESC på da Quantum motoren er på 80amp kontinuerligt.

Men hvad med gearing og pinion? Og Kan det overhovedet lade sig gøre!!

Align 500MX Brushless Motor er 1600KV hvor den anden er på 1200KV

og sådan som jeg har lært er KV Hvor mange omdrejninger motoren kører

rundt pr. Volt!! Og jeg havde jo tænkt mig at den stadig skulle flyve på 6S

Og Goblin 500 bruger vist mest 6s 4400 mah. hvor jeg plejer at flyve med 3300 mah!!! Så jeg er Virkelig i tvivl om hvordan jeg skal klare det her...

Håber nogen her på forum kan hjælpe mig................



V.H.Danny





T-REX Powered by Goblin!!!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire