BLADE 200SRX-problemer

mardi 21 avril 2015

Hej
Jeg er den - næsten - lykkelige ejer af en Blade 200SRX.
Det er min første helikopter, måske lidt naivt og dristigt.
Jeg har i løbet af vinteren (i hallen) fået lært at lette, frem og tilbage, og til siderne.
Begynder jeg at kombinere bevægelser/retning går det galt. Flyver jeg frem og samtidig drejer næsen begynder den at "drive", enten sidelæns eller baglæns i forhold til det, stillingen på pinden på senderen skulle resultere i.
Er det mig eller teknikken den er gal med ?
Jeg - og andre i klubben - har på fornemmelsen, at servoerne ikke neutraliserer nøjagtigt i forhold til udgangspositionen, så der skal styres kontra.

Håber på, at nogen har erfaringer og gode råd, så jeg kan komme lidt videre.

Hilsen Kwik Fly, også kaldet Claus


BLADE 200SRX-problemer

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire