Nu bliver det simpelthen for meget

mardi 9 décembre 2014

Jeg skriver denne tråd fordi jeg ikke orker at skrive individuelt til hver af de ca 10 personer der har set det som deres mål at svine mig til lige så snart de kan komme til det.



Det eneste formål er at provokere mig og når jeg beder dem om at være konkrete ja så kommer der intet svar.



Lad venligst være med at kommentere i denne tråd, men send en PM hvis der er noget du vil skrive om i denne henseende.



Til de ca. 10 personer. Skal vi ikke lave den aftale at i stopper med jeres negative holdninger og provokationer. Hvis i vil mig noget så send fremover en PM.



Ingen kommentarer i denne tråd, da det kun er ment som en appel til de ca 10 brugere.



Så håber jeg meget at vi for en gang kan få lukket den.





Nu bliver det simpelthen for meget

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire