Valg af ny flyver?

mercredi 7 janvier 2015

Hej jeg er en dreng på snart 14 år.



Jeg er på jagt efter en ny flyver, jeg har tidlige spurgt ind til Vission aire og Artizan fra Park zone.



Men jeg er stadig meget i tvivl, da jeg kun har fløjet langsomme svævemodeller indtil nu, jeg har fløjet ”rigtigt” i klub, siden Maj, jeg flyver rimeligt, men føler mig stadig noget udsikker.



Jeg er på jagt efter en lidt hurtiger flyver med hjul, som kan starte fra græs.

Det skal være en skum model, som flyver lidt hurtigere en easyglider mm.

Den skal flyve på 3s 2200 da jeg har mange af dem og ikke råd til at køber en ny type.

Jeg har købt en Spectrum DX8 sender, så den må gerne være inc. modtager



Mit budget er omkring 2000 kr.



Skal jeg fortsat se på Vission aire / Artizan eller har i nogle andre forslag :confused:

Hvad med Sports Cup også fra Park Zone :confused:



Jeg har snakket med dem fra klubben, de siger jeg flyver fint, men at jeg ikke er klar til de helt hurtige flyver endnu, men ellers er mit største problem, manglende selvtilid.





Valg af ny flyver?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire